19 Σεπτεμβρίου 2014

Μπλε Παγίδα


άμμος, σπασμένες ταμπέλες // σπίτια αριστερά δεξιά // τοπίο western // ησυχία. απόλυτη // τριγύρω κανείς // στο δρόμο μόνος, χαμένος // από που έρχομαι και που πάω?, σκεφτόμουν // κοιτάζω δεξιά μου // μονοκατοικία, παλιό ξύλινο σπίτι // πόρτα καινούρια, γερή - plexi glass // γυναίκα: κοντή, γυμνή - κρύο, ανοιχτό μπλε χρώμα δέρμα, άσπρα όχι φωτεινά μαλλιά, άσπρα επιβλητικά μάτια, μεγάλα νύχια // ανοίγει την πόρτα // καμία λέξη. μου γνέφει να μπω μέσα // πονηρό γέλιο... // αρνούμαι, απομακρύνομαι ελαφρώς // κλείνει την πόρτα // χάνεται μέσ' στο διάδρομο του χώρου που φαινόταν // όλα μπλε σε διάφορες αποχρώσεις // έκανα ένα βήμα μπροστά // περιέργεια // προσπάθησα να δω καλύτερα // ξανανοίγει την πόρτα απότομα // στέκει ακίνητη για δυο δεύτερα // απλώνει  αιφνιδιαστικά το χέρι της // με πιάνει, με τραβάει μέσα φιλώντας με // μετά το διάδρομο μπροστά δεξιά, ένας χώρος μόνο, άλλο τίποτα // όλα μπλε και λίγο λευκό // πισίνα // παγωμένο -αισθάνθηκα- νερό, άχνιζε! // θέλει να με βάλει μέσα // πλησιάζω συνειδητοποιώ/υποθέτω το παγωμένο νερό, κάνω πίσω // με πιάνει ξανά απ' το χέρι και με τραβάει μέσα // έπεσα, αφέθηκα // κρύο τελικά, όχι παγωμένο // μ' αγκαλιάζει, με φιλάει // χάνομαι στην παγίδα της // ενέδωσα, έχασα-ένιωσα // ξύπνησα.



28/9/13

39 σχόλια :

elanor είπε...

μην πεις όχι σε γυναίκα :Ρ το 'χεις για κακό :)

τι κάνεις; καλά;

Jade είπε...

Αργυρώ Φραγκή,
τιι!?? Μην πεις όχι!?? >.< Όλοι θέλουν και όχι. Άντρες-γυναίκες.. Δεν έχεις δει πόσες -αλλά και πόσοι- έχουν πάρει αέρα απ' τα πολλά ναι?? :Ρ

Καλά μια χαρά, διαβάζω..εξεταστική ακόμα.. Τελευταία βδομάδα..άλλα δύο μαθήματα.. ^^ Και το ένα είναι παλούκι και απίστευτα βαρετό ταυτόχρονα, οπότε πρέπει να κάνω λίγο ακόμα υπομονή..
Και επίσης λέω να είναι η τελευταία μου χρονιά φέτος..φτάνει η Κέρκυρα, αρκετά για μένα.. ^^
Κατά τα άλλα όλα ωραία, κανένα ιδιαίτερο νέο, όλα ήσυχα όπως τα γνώριζες.. :)

Εσύ?? Πως είσαι? Τι κάνεις??

elanor είπε...

Χαίρομαι που λες και όχι, έχεις μυαλό :)

Καλά είμαι και γω! Καλή επιτυχία στην εξεταστική! Ειδικά οι Κερκυραίες είναι για δέσιμο, οπότε καλά κάνεις και τα μαζεύεις :) (αστειεύομαι, έχω κάτι φίλες παλαβές απ' την Κέρκυρα :Ρ)
Καλά είμαι γενικά πάντως...νομίζω...η κιθάρα δεν προχωράει, έλεγα να δώσω πανελλήνιες φέτος για μουσικολογία,αλλά δεν βλέπω συγκέντρωση...τεσπά ,θα δούμε...
έχω ένα κενό...μήπως ξέρεις τι φταίει; :Ρ (αστειεύομαι...πού να ξέρεις και σύ;!)
φιλιά καλό βράδυ :)

Jade είπε...

Αργυρώ Φραγκή,
σ' ευχαριστώ πολύυυ!! :D
Χαχαχαχα! Λες είναι, ε?? xD

Χμου!.. Καλή ιδέα, μ' αρέσει.. ^^
Αν τα καταφέρεις ν' ασχοληθείς και να διαβάσεις, να δώσεις, γιατί όχι!? :))

Κενό ε?? Μμμ.. Μπα δεεεν.. :S
Μήπως είναι που "στοχεύεις" λάθος πολλές φορές?? :Ρ Εντάξει, εσύ ξέρεις..τι να πω εγώ.. :/

Καλό σου βράδυ
και μη βαριέσαι ν' ασχοληθείς να δώσεις!.. :Ρ :Ρ
Φιλιά.

Kate'sCakeBox είπε...

Γλυκό μου φιλαράκι έχεις δίκιο να μου τα ψάλλεις!έχω καιρό να έρθω σε ένα από τα αγαπημένα μου ιστολόγια στο δικό σου-με βρήκαν πολλά τελευταία-..αλλά θα ερχόμουνα δεν ξεχνάω τα φιλαράκια μου!διακρίνω ένα αναβρασμό εδώ?ένα τέντωμα ψυχικό...κάτι σε αγανάκτηση ίσως..κάτι που άφησες ηθελημένα να φύγει γιατί σε σόκαρε?πάντως φυσιολογικό το είδα..η ζωή κάνει παιχνίδια με τεστ αντοχών..πάθους..φλερτ,αδιαφορίας,εντάσεων εκρήξεων που εσύ αποτύπωσες με ιδιαίτερο τρόπο γραφής και με το απίστευτο ταλέντο σου τις σκέψεις σου για όλα αυτά και μπορεί να τις αναθεώρησες και μόνο μέσα σε μιά νύχτα..ξεχωρίζεις πάντα με το λόγο σου είσαι προβληματισμένος για ότι συμβαίνει γύρω και ''τα λες με δικό σου τρόπο''έχω επανέλθει όπως είδες στο Kate's cakebox μου βγήκε ένα κομμάτι έμπνευσης για την κοπέλα στην Καλλιθέα που κρατούσαν 14 χρόνια φυλακισμένη την κακοποιούσαν και την εκμεταλλεύονταν..δεν μου βγαίνει κάτι το αισιόδοξο τελευταία..ίσως και το''Αύριο ξημερώνει μιά καινούρια μέρα στο άλλο μου blog να ήταν για μένα τελικά..σε κούρασα αλλά είχαμε καιρό να τα πούμε.,θα τα λέμε συχνότερα!όλα να σου πάνε καλά με την Εξεταστική σου φιλαράκι μου!!κι όσο για την Κέρκυρα....πειράζει που έχω καταγωγή απο το νησί των Φαιάκων?σε πειράζω!!να περνάς καλά φιλαράκι μου!

Clementine είπε...

Μήπως λέω θα ήταν καλύτερο αντί για παύλες ,να το έγραφες σε κάθετη μορφή ??! 9α χε περισσότερο σασπενς ..λέωωω :}
το μπλε τλκ σε έχει επηρεάσει πολλλύυυυ ;ΡΡ !!
(αυτό΄με το κρύο νερό μου θυμίζει inception ..σκηνή από την ταινία .)

και το τραγουδάκι ωραίο , μ'άρεσε :)

Jade είπε...

Kate'sCakeBox,
χαχαχα, δεν πειράζει κανενός καταγωγή! ^^
Και δεν έχω να σου ψάλλω τίποτα, όλοι μας έχουμε θέματα και τρέξιμο σε καθημερινή βάση.. Μια λίγο λιγότερο, μια λίγο παραπάνω.. Δεν έχει σημασία, φτάνει που είμαστε καλά νομίζω.. :)
Φυσικά και παρατήρησα την επιστροφή σου, διαβάζω κι ας μη σχολιάζω πάντα.. Και όντως, δε σου βγαίνει τίποτα αισιόδοξο τελευταία, κι αυτό το παρατήρησα και απορώ γιατί.. Αφού ξέρεις πως δεν είναι όλα τόσο άσχημα εκεί έξω, υπάρχουν και καλά! Πολλά καλά!! Απλώς τονίζονται και επισημαίνονται μόνο τα άσχημα, γι' αυτό και τα βλέπουμε τόσο συχνά.. Θαρρώ πως ναι, πρέπει να ξανα-διαβάσεις το "Αύριο ξημερώνει μιά καινούρια μέρα" μια δυο φορές γιατί δεν το εμπέδωσες αρκετά.. :Ρ
Όντως η ζωή κάνει παιχνίδια με τεστ αντοχών, στον ύπνο και στον ξύπνιο! Από τεστ άλλο τίποτα, (χεχε).. Εδώ δε ξέρω αν ήταν αγανάκτηση η τι άλλο, αλλά σίγουρα ήταν κάτι που με σόκαρε και δεν άφηνε το ένστικτό μου για κακό να ηρεμήσει.. Κάτι πήγαινε στραβά, το ένιωθα και γι' αυτό προσπάθησα να το αποφύγω. Δυστυχώς όμως απ' ό,τι φάνηκε εκ του αποτελέσματος δεν προσπάθησα αρκετά και πάνω στην επιβεβαίωση της αποτυχίας μου ξύπνησα.. ^^
Πολύ περίεργο όνειρο πάντως.. Και το κρατούσα μήνες στο ράφι έχοντας αμφιβολίες για το αν έπρεπε να το αναρτήσω ως κανονικό κείμενο -όπως κάνω συνήθως- η αν θα το ανέβαζα έτσι.. Ε, τελικά είπα να κάνω και κάτι διαφορετικό.. ^^ Ελπίζω τουλάχιστον να βγαίνει νόημα διαβάζοντάς το.
Ευχαριστώ για τις ευχές! Ελπίζω κι εσύ να είσαι καλά και να μπεις σε better mood σύντομα.. :)

Jade είπε...

Purple Rompishness *,
γεια σουυυ~ :D
Θα είχε ίσως, ναι. Πολύ πιθανό, μα δε θα μπορούσα να το βάλω σε κάθετη.. Σε κάθετι μπαίνουν/βάζω όσα είναι διάλογος, ποιήματα η έστω φράσεις/θέματα με διαφορετικά νοήματα μεταξύ τους.. Αυτό ήταν (θεωρητικά πάντα) κείμενο. Ε, έπρεπε να το γράψω σαν σωστό κείμενο με το όποιο τίμημα.. :Ρ

Χαχαχαχα!, λες με έχει, ε? xD
Δε θυμάμαι τη σκηνή που λες αυτήν τη στιγμή, όμως σίγουρα θυμάμαι ότι δεν είχα δει το inception όταν είδα το όνειρο και όπως σου είπα(...), τότε οι σχέσεις μου με το μπλε δεν ήταν τόσο "στενές" ακόμα.. :Ρ :Ρ

Χεχε, ωραίο είναι όντως! ^^ Και στο refrain τραγουδάει ο Valo, HIM.. ^^ Μ' αρέσει πολύ το κλίμα που δημιουργεί, είναι όντως something diabolical.. ^^

"Καλημέρα".. :Ρ
:)))

Kate'sCakeBox είπε...

Καλησπέρα να πω είναι λάθος φιλαράκι μου!!οπότε καλημέρα όλη μέρα!!δεν είμαι σε bad mood γενικά στη ζωή μου-το αντίθετο θα έλεγα...εντάξει το πολύ χαχάνισμα δε το πάω..-αλλά σε ποίηση σπάνια μου βγαίνει κάτι σε αστραφτερή κατάσταση..λίγο σε σκοτεινό θα έλεγα...έχεις δίκιο..επηρεάζομαι με τα στραβά κι ανάποδα που συμβαίνουν...με τα όμορφα δεν έχω έμπνευση!!ίσως είναι και τα γονίδια..και η μητέρα μου σε απαισιόδοξο της βγαίνει ότι γράφει,χωρίς να είναι η ίδια..θα τα ξαναπούμε..με moodίσως διαφορετικό!!καλό σου βραδάκι!

Jade είπε...

Kate'sCakeBox,
καλημέρα καλημέρα!! :D
Ναι, καταλαβαίνω τι θες να πεις.. Και εγώ είχα μια παρόμοια συζήτηση επί του θέματος με ένα φίλο αυτές τις μέρες.. Όντως πολύ από μας, αν όχι οι περισσότεροι, δεν έχουμε έμπνευση απ' τα όμορφα.. Και είναι λογικό θαρρώ. Τα όμορφα θες απλά να τα ζήσεις, να τα μοιραστείς με φίλους κλπ.. Ενώ τα στραβά και ανάποδα μας τρώνε.. Και υπάρχει η ανάγκη να τα εξωτερικεύσουμε, ο καθένας μας με τον δικό του τρόπο.. Άλλος με μουσική, άλλως με κείμενα και ποιήματα... Το καλό τουλάχιστον είναι που δεν είσαι έτσι γενικά στη ζωή σου, και τα αρνητικά σου βγαίνουν με δημιουργικό τρόπο, οπότε αυτό μετράει, τα υπόλοιπα βολεύονται.. :)

Καλή μας μέρα και καλό μήνα!!

Clementine είπε...

.. ωραίο αυτό :)

~καληνύχτα ~~

Jade είπε...

Purple Rompishness *,
:)

*Ωραία και η φώτο του προφίλ σου που την άλλαξες.. ;)

Καλημέρεεςς~
^^

Clementine είπε...

^_^ ~~`<*

Prisoned Soul είπε...

Θα ήθελα να ζήσω και γω για λίγο μέσα σε μία τέτοια μπλε πανδεσία... ή μάλλον νομίζω πώς την έζησα, τη ζω... και ακόμη δεν έχω συνειδητοποιήσει ότι είναι παγίδα.

Jade είπε...

Sweet truth!,
ουπς.. :/
Ε, τότε κάνε λίγο υπομονή ακόμα και που θα πάει, θα το συνειδητοποιήσεις και θα ξυπνήσεις κι εσύ.. Τέτοιες παγίδες δεν κρατάνε για πάντα.. ;)

Καλό μεσημέρι!
:))

Ανώνυμος είπε...

Έτυχε να βρεθεί στο δρόμο μου αυτό το blog.. Το δικό σου το blog. Και ενώ είχα αρχίσει να ξεχνώ το μότο μου: όλα γίνονται για κάποιο λόγο, σήμερα μου το θύμισες.. διάβασα αρκετές από τις σκέψεις σου και αυτό που μου έκανε την περισσότερη εντύπωση είναι ο τρόπος που γράφεις. Γιατί σε πολλά κομμάτια του χαρακτήρα της γραφής σου βλέπω τον εαυτό μου. Βλέπω τον εαυτό μου να προσπερνάει δίπλα από αυτά που γράφεις ανά καιρούς. Τον βλέπω να χάνεται στην έφραση και στο νόημα της κάθε άρτια τοποθετημένης λέξης των κειμένων σου. Ευχαριστώ που μου δίνεις την ελπίδα πως υπάρχουν άτομα με αναζητησεις και ευχαριστώ που με έκανες να σκιαγραφήσω τον εαυτό μου δίπλα στα λεγόμενα σου. Δεν σου έχω ξαναγράψει. Δεν με ξέρεις. Μα σε θαυμάζω.
καλή νύχτα
από την M.D.

Jade είπε...

M.D.,
χαίρομαι που υπάρχουν ακόμη άτομα που βρίσκουν νόημα σ' αυτά που γράφω και κυρίως στον τρόπο που γράφω, διότι η ειρωνία είναι πως, πλέον δεν είμαι το ίδιο ευχαριστημένος απ' τον εαυτό μου σε αυτό το θέμα.. Δεν ξέρω, ίσως φταίνε αυτά που γράφω πια, ίσως που καθώς μεγαλώνω ανεβαίνει και ο πήχης των απαιτήσεών μου, ίσως όλα λίγο πολύ..τέσπα.. Σ' ευχαριστώ πάντως. :) Και με συγχωρείς που άργησα τόσο ν' απαντήσω, μα έχουν γίνει διάφορα τελευταία και δυστυχώς δε μπαίνω συχνά στον εδώ χώρο, λόγω χρόνου κυρίως...
Καλά έκανες και πήρες το θάρρος να μου γράψεις, το εκτιμώ.

Καλό σου απόγευμα.

Prisoned Soul είπε...

"Τέτοιες παγίδες δεν κρατάνε για πάντα"
αυτό μου έγραψες κι αυτό έγινε... μακάρι να κρατούσε λίγο ακόμη....
πφφφφφφ...........

Jade είπε...

Sweet truth!,
... :/
Για καλό λες θα ήταν δηλαδή αν κρατούσε κι άλλο?.. Δεν είναι καλύτερα όταν όντως (ξε)φεύγεις από μια τέτοια παγίδα?.. Δεν ξέρω, ίσως εσύ να ξέρεις καλύτερα.. :/

Clementine είπε...

Όταν χρησιμοποιείς τον όρο ¨παγίδα¨για κάποια άλλη χρήση πέρα της κυριολεκτικής του ( πχ. οι κυνηγοί βάζουν παγίδες για τα ζώα , ή ,ο απέναντι μου δειξε μια παγίδα για μπάτσους που ετοιμάζει και απ'ότι φαίνεται είναι αρκετά επιτυχημένη )
Τότε ... υπάρχει η πιθανότητα το ¨θύραμα ¨να μην τον πειράζει και τόσο αυτή η ¨παγίδα¨ . Νοιάζεται σαφώς , διότι μπλέχτηκε ~ και δεν κατάλαβε το πότε και το γιατί ~ μα του προκαλλεί μία κάποια ευχαρίστηση και τον βγάζει έξω από την συνηθισμένη ρουτίνα των σκέψεων του , όπου τον οδηγεί σε μία εγρήγορση νου
που και βέβαια τον ενδιαφέρει γτ μπορεί να αντιληφθει πράγματα και σκέψεις με τελείως διαφορετικό τρόπο .. Και κάπως έτσι , εξελίσσεται σαν άνθρωπος ( αν εξελίσσεται προς τα πάνω ή τα κάτω .. αυτό είναι δικό του θέμα )
!

{τον : για το κάθε άτομο ανεξαρτήτως φύλου}

¨Παγίδα¨ 9α μπορούσε να είναι ακόμη : η μοναδική μας πορεία στην ζωή χωρίς να είμαστε απολύτως σίγουροι τί ήμασταν στις προηγούμενες .
Η κάθε σχέση μας με τους υπόλοιπους ανθρώπους
Η κάθε εμπειρία μας που μας προδιαθέτει σε μία ανακάλυψή {του νου , του εαυτού μας , των συναισθημάτων των άλλων , ότι θες .. }
Πολλά 9α μπορούσα να αναφέρω αυτήν την στιγμη΄.. αλλά μάλλον 9α κλείσω εδώ ! ^_^ ό,τι απορία εδώ 9α 'μαι .

Clementine είπε...

_Και μπορεί να μην έχει αρνητική σημασία πάντα ( αν δεν εφαρμόζεται κυριολεκτικά όπως είπαμε ) απλώς να είναι πιο μπελαλίδικη ..! Να μην είναι μια ευθεία , να έχει εμπόδια , timing ο,τι να ΄ναι , να 'ναι και λιγάκι στο φλου ;Ρ . Κάπως έτσι το ορίζω εγώ , και σύμφωνα με την παραπάνω απάντηση της sweet truth! αλλά και πάλι δικιά μου γνώμη :S
Εσύ , ας πούμε πώς θα το όριζες άδη ???!

Clementine είπε...

δεν είπα καληνύχτα ...
Καληνύχτα ^_^

από ποιό αριθμό σχολιών και έπειτα θεωρείται σπαμ .. από το 4ο ή το 5ο ???! να ξέρω αν είναι να συνεχίσω :ΡΡ =^.^=

Jade είπε...

Purple Rompishness *,
χαχα!, δεν έχει να κάνει με τον αριθμό των σχολίων το "σπαμ" που λες, αλλά με το πόσος καιρός πέρασε από τότε που γράφτηκε η ανάρτηση.. :Ρ

Χμμ.. Το λοιπόν.
Έτσι όπως ορίζεις τις έννοιες, αν τις δεχτώ, δε θα μπορούσα να πω πως έχεις άδικο σε κάτι.. Παρ' όλα αυτά διαφωνώ σε όλα, διότι για μένα έχεις εξαρχής λάθος στη βάση σου. :Ρ
Η κάθε λέξη που χρησιμοποιείται μεταφορικά θα πρέπει πάντα να έχει την έννοια που της προσδίδεται απ' τον κυριολεκτικό της ορισμό. Τη χρησιμοποιείς διαφορετικά για να ορίσεις κάτι άλλο, γι' αυτό άλλωστε το λέμε και μεταφορικά, αλλά η έννοιά της ίδιας της λέξης δεν πρέπει ποτέ να αλλάζει..ώστε να καταλαβαινόμαστε κιόλας.. :Ρ
Δηλαδή, μπορεί να λέμε "παγιδεύτηκε η καρδιά μου στο βλέμμα σου" η "έμεινε παγιδευμένος στις σκέψεις του" κλπ., χρησιμοποιώντας ξεκάθαρα μεταφορικά τη λέξη παγίδα, παρ' όλα αυτά δε θα μπορούσε ποτέ, δε θα έπρεπε!, να έχει παρά αρνητική έννοια..γιατί εξαρχής η ίδια η λέξη δημιουργήθηκε με αρνητική έννοια. :)
Όταν θες να ορίσεις κάτι μεταφορικά ως πιο μπελαλίδικο που λες κι εσύ, θα χρησιμοποιήσεις λέξη που σημαίνει τον μπελά.. :Ρ Η παγίδα, ως αναφορά την κυριολεκτική της έννοια, συμβολίζει άλλο πράγμα, όχι κάτι απλώς πιο μπελαλίδικο.. :Ρ Οπότε για μένα, αν ρωτάς την προσωπική μου άποψη δηλαδής, θα ήταν λάθος μου (η του όποιου) να διαλέξω αυτήν τη λέξη αν ήθελα να μιλήσω περί μπελά..

Τέλος, "...υπάρχει η πιθανότητα το ¨θύραμα ¨να μην τον πειράζει και τόσο αυτή η ¨παγίδα¨ . Νοιάζεται σαφώς , διότι μπλέχτηκε ~ και δεν κατάλαβε το πότε και το γιατί..."
αυτό πάλι είναι άλλο θέμα. Όντως μπορεί να μην το νοιάζει το θύραμα που παγιδεύτηκε (για τους δικούς τους λόγους, δε μας αφορά), όπως και στην περίπτωση της sweet truth!, παρ' όλα αυτά και πάλι η παγίδα παραμένει το ίδιο, δεν αλλάζει έννοια και ουσία..

Αυτά τα λίγα-πολλά περί διαφοράς μεταξύ ορισμών & εννοιών στη χρήση μεταφορικών λέξεων.. :Ρ (πςς~ τι είπα τώρα πάλι! xD)

Καλό βράδυ κι από δώθε,
φιλιά~ :)

Clementine είπε...

Συμφωνώ , αλλά για αυτές τις τροποποιήσεις δεν είμαστε καθαρά υπεύθυνοι εμείς , εσύ ή εγώ .. Και ναι 9α πρεπε να μένουν οι ορισμοί έτσι , για τον λόγο που χρησιμοποιήθηκαν _αλλά δυστυχώς αλλάζουν πολλά και τρέχουν __πρέπει να χουμε το νου μας , ακόμα και αν δεν τις χρησιμοποιούμε .

Clementine είπε...

9a μπορούσα να το προσδιορίσω(το φαινόμενο αυτών των τροποποιήσεων) , σαν ένα σύνολο αντίθετων εννοιών που ο κάτοχος και δημιουργός του τείνει σε μία θεμιτή ,καταρχάς , και επιτυχή ωραιοποίηση όρων που τρομάζουν πολλούς ανθρώπους .. όπως ο πιο γλυκός 9άνατος ..
think ;} ;*

Jade είπε...

Purple Rompishness *,
γλυκός θάνατος, χμμ..
Αυτό πάλι είναι μια άλλη κατηγορία χρήσης μεταφορικών εννοιών. Καλά και το ανέφερες!

Όταν κάποιος χρησιμοποιεί μεταφορικά ένα τόσο διαφορετικής έννοιας επίθετο μπροστά από ένα (επίσης μεταφορικά) ουσιαστικό προκύπτει μια τέτοια υπερβολή που μονολεκτικά θα τη χαρακτήριζε κανείς ως "ειρωνεία". Διότι, στην προκειμένη περίπτωση τι πάει να πει γλυκός θάνατος? Δεν υπάρχει καλός και ανώδυνος θάνατος, άρα, εδώ ο ποιητής προφανώς υπονοεί κάτι τελείως διαφορετικό, (αν όχι τελείως αντίθετο), από αυτά που σημαίνουν οι λέξεις "γλυκός" και "θάνατος", ειρωνευόμενος, ακριβώς για να τονίσει αυτό που θέλει να πει.. Γιατί περί αυτού πρόκειται. Η υπερβολή και η ειρωνεία έχουν ως σκοπό τον τονισμό αυτού που θες να πεις. Και όχι απλά την ωραιοποίηση όρων που τρομάζουν. Ίσα ίσα, ακριβώς επειδή τρομάζουν, αλλά ταυτόχρονα χρησιμοποιούνται ωραιοποιημένα εντυπωσιάζουν κιόλας ταυτόχρονα! Και ο εντυπωσιασμός έχει πάντα ως κατάληξη τον τονισμό. Ό,τι μας εντυπωσιάζει μας μένει.. ;)
Αλλιώς θα έβαζε άλλο ουσιαστικό η άλλο επίθετο χρησιμοποιώντας τελικώς μόνο το ένα απ' τα δύο μεταφορικά, δίνοντας και πάλι το νόημα που θέλει, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα ήταν όσο χαρακτηριστικό & εντυπωσιακό όσο έτσι: "γλυκός θάνατος", δε βρίσκεις? :Ρ ;)

Όπως και να 'χει, εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι και πάλι, εφόσον δεν είναι τυχαίο που χρησιμοποιούνται αυτές οι δύο λέξεις μαζί, βάση των παραπάνω, το νόημα & η ουσία που θέλει να δώσει ο ποιητής και που γενικά βγαίνουν είναι τελείως συγκεκριμένα.
Χωρίς να κρίνουμε το ποια είναι αυτά η το αν τα εξέλαβε σωστά ο αναγνώστης..αυτά είναι άλλα θέματα, δεν αφορούν την αυθεντική έννοια αυτού που υπόθηκε. Διότι, όπως και με τη λέξη "παγίδα", είδες, κάποιος μπορεί να την πάρει τελείως διαφορετικά και να ορίσει αυτό που τον βολεύει, αυτό όμως δεν πάυει να είναι σε γενικότερα πλαίσια λάθος..η παγίδα είχε/έχει εξαρχής συγκεκριμένη έννοια, αρνητική έννοια. Το ίδιο κάνει και ο "γλυκός θάνατος" και όλα τα άλλα λοιπόν... ;)

Τέσπα, σόρρυ αν τα είπα λίγο μπερδεμένα, δε δουλεύει τελείως καθαρά το κεφάλι μου τώρα θα έλεγα... xD
Και σ' ευχαριστώ που μου υπενθύμισες και αυτού του τύπου τη χρήση μεταφορών.. :ΡΡ

Clementine είπε...

Οκ 9α συμφωνήσω εν μέρη πως είναι λόγω εντυπωσιασμού .. χωρίς να εγκαταλείπω την δικιά ,μου γνώμη περι ωραιοποίησης .
Αλλά κάτι άλλο που δεν είχαμε σκεφτεί πρωτύτερα , είναι ότι εδώ είναι μία ονειρική παγίδα , οι έννοιες στα όνειρα μεταβάλλονται ως προς αυτό που θέλουν να σου πουν . Βέβαια , δεν αναλύαμε το δικό σου όνειρο , αλλά την σκέψη της s.t...

Rena είπε...

Το θέμα είναι να μη "κολάμε" στις έννοιες που δίνει η κοινωνία στις λέξεις ή στα πράγματα ,γιατί η ζωή δεν ορίζεται από τους άλλους. Εμείς ορίζουμε τον εαυτό μας , εμείς ορίζουμε την έννοια ,το χρώμα που θέλουμε να δώσουμε στη κάθε λέξη μας & στη ζωή μας.
Αυτό ισχύει και για τα πράγματα που γράφεις εσύ ~ στο πως τα αντιλαμβάνονται όσοι τα διαβάζουν~ αλλά και το πως αντιλαμβάνεσαι εσύ αυτά που γράφουν οι άλλοι ~πάντα έστω και λίγο διαφορετικά~
Ο καθένας λοιπόν ως γνωστόν, έχει τη δική του οπτική γωνία και τρόπο που αφουγκράζεται τις λέξεις,φράσεις ,τη ζωή, τα πράγματα γύρω μας γενικά.
Τα σχήματα λόγου και οι μεταφορές (κλπ) είναι ψιλό -αόριστα, ακριβώς γιατί έχουν πολλές έννοιες, αντίθετα με τη κυριολεκτική σημασία των λέξεων ^^ Και το πως τα βλέπεις έχει να κάνει με το πως θες να τα δεις..
Ωραίο γραμμένο το όνειρο, εκφράζει λογικά τη φάση που ήσουν?! (ή είσαι ακόμα,δε ξέρω)
υποδηλώνει μια "ανάγκη" να αυτοσυγκρατείσαι, ενώ μια άλλη πλευρά σου γουστάρει να χαθεί ^^

Jade είπε...

Purple Rompishness *,
αααμ, ναι οκ, αυτό ίσως. =S Κάτσε, δηλαδή εννοείς τις ερμηνίες που δίνουν του τύπου αν δεις στον ύπνο σου τάδε συμβολίζει το τάδε κλπ.?? Χμμ, δε μπορώ να σου πω με σιγουριά ναι η όχι.. Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως έτσι κι αλλιώς εγώ δεν πιστεύω σε αυτού του τύπου τις ερμηνίες (αν αυτό εννοούσες), οπότε δε θέλω να πάρω θέση περί ονειρικής παγίδας.. :Ρ χαχα
Τέσπα,
γενικά το σκεπτικό των ανθρώπων αναλύαμε και το πως εκλαμβάνονται διαφορετικοί άνθρωποι το ίδιο πράγμα νομίζω.. :Ρ Εκεί που το τραβήξαμε κιόλας φυσικά, και τι δεν αναλύσαμε? xD

Πολλές καλησπέρες! :))

Jade είπε...

Rena,
γεια! :)
..ναι, η ζωή δεν ορίζεται από τους άλλους. Εμείς ορίζουμε και μπλα...όπως τα είπες, καλά ως εδώ. Όμως! Εμείς ορίζουμε όταν θέλουμε να μιλήσουμε για το άτομό μας.. Δηλαδή, βλέπω ένα κείμενο, ένα ποίημα, ένα οτιδήποτε και το εκλαμβάνω/ορίζω όπως εγώ θέλω προσπαθώντας, νιώθοντας την ανάγκη να πω καλύτερα, να ταυτιστώ με κάτι που θεωρώ πως με εκφράζει. Διότι το πως το λέει ο ποιητής μπορεί να μη με εκφράζει, οπότε κομπλέ. Όταν όμως θέλω να δω το τι πραγματικά θέλει να πει αυτό το κείμενο/αυτός που το 'γραψε, τότε πρέπει να (προσπαθήσω να) είμαι σωστός απέναντι στην έννοια της κάθε λέξης που χρησιμοποιήθηκε. Και όπως είπα και παραπάνω, η σημασία της λέξης, ο ορισμός της δηλαδή, μπορεί να αλλάζει, να είναι ψιλο-αόριστη που είπες και εσύ. Η έννοια της λέξης όμως, αν είναι θετική η αρνητική, δε θα πρέπει να αλλάζει, για να μπορούμε να καταλαβαινόμαστε όχι τίποτε.. :Ρ Αν πάλι ο κάθε ένας που γράφει κάτι μεταφορικά εννοεί διαφορετικά την έννοια της λέξης απ' το πως η ίδια είναι, τότε θα μας καταλήξει σε μπερδεμένο συμπέρασμα, σε κάτι άλλο από αυτό το οποίο ο ίδιος ήθελε να πει. Τότε για μένα, απλώς έχει κάνει ο ίδιος εξαρχής λάθος χρήση της γλώσσας, των λέξεων, ή να το πω αλλιώς, δεν έχει πλήρη επίγνωση των αργαλείων του..

Εγώ για τον εαυτό μου προσπαθώ να μην παίρνω τα πράγματα όπως θέλω, αλλά όπως πιστεύω ότι είναι, γι' αυτό και εξαρχής όταν γράφω κάτι προσπαθώ να είμαι πολύ προσεκτικός στη χρήση και στην επιλογή της κάθε λέξης που κάνω. Και γενικά προσπαθώ να γνωρίζω την έννοια και τους ορισμούς της κάθε λέξης για να ξέρω γιατί βγήκε, τι θέλει να πει.. Έτσι όμως είμαι εγώ, δε λέω ότι αυτό είναι το σωστό. Παρόλο που εγώ λέω "παγίδα" και εννοώ αυτό η εννοεί η κυριολεκτική έννοια της "παγίδας" ο καθένας όπως βλέπεις μπορεί να το πάρει και να το θέσει όπως τον βολεύει.. Δεν είναι κακό, ίσα ίσα όπως και εσύ είπες είναι θεμιτό, αναγκαίο θα έλεγα εγώ.. <<εμείς ορίζουμε... ...το πως τα βλέπεις έχει να κάνει με το πως θες να τα δεις>> Εν τέλη αυτό μετράει, αυτό είναι το σημαντικότερο και συμφωνώ μαζί σου. Αλλά πάντα προσπαθώ να διαχωρίζω για να ξέρω τι μου γίνεται. Διότι όταν πας να κάνεις μία σύζητηση με κάποιον πρέπει να έχετε κοινή βάση για να καταλήξετε κάπου, αλλιώς ποτέ δε θα βγαίνει αυθεντική άκρη. Πάντα θα μένει στο: οκ, γνώμη σου, γνώμη μου, ο καθένας τα βλέπει απ' τη δική του οπτική γωνία και τέλος.. Έτσι όμως ποτέ δε θα μπορείς να καταλάβεις το τι θέλει να πει ο ποιητής, ποτέ δε θα μπορείς να πιάσει το πραγματικό νόημα. Θα μένεις μόνο σ' αυτό που εσύ βλέπεις, που εσύ θες να δεις. Θα ζεις στην "ψαυδαίσθησή" σου με λίγα λόγια.. Και επαναλαμβάνω για να μην παρεξηγηθώ, δεν υποβιβάζω το δεύτερο. Απλώς για μένα είναι σωστότερο να μπορείς να τα αναγνωρίζεις και να τα διαχωρίζεις αυτά τα δύο και εν τέλη να μένεις στο δεύτερο.. ;)
Αν δεις κάτω απ' τον τίτλο του blog πάνω πάνω γράφω "use your illusions". Αυτόν το σκοπό έχει αυτή η φράση για μένα, γι' αυτό την έβαλα. Γιατί εμείς όπως είπες ορίζουμε. Αλλά όταν γράφω κάτι θέλω πάντα να μπορεί και ο άλλος, αν θελήσει ποτέ(!), να με καταλάβει. Γι' αυτό προσπαθώ να μένω σε σταθερές, ορισμούς, έννοιες και μπλα... Για να υπάρχει κοινή γλώσσα. :)

(Πολλές φορές όμως χρησιμοποίησα τις λέξεις "πάντα" και "ποτέ" και δε μου άρεσε τώρα που το ξανα-διαβάζω.. xD Τέσπα..)

Αυτά τα "λίγα" και
ευχαριστώ για το σχόλιο..
Καλό σου απόγευμα.

Clementine είπε...

Αham , ok 9α το δεχτώ :) :)

Εμένα πάντως , πιο πολύ για γλωσσολόγος μου κάνεις παρά για μουσικός ..
Ρε μήπως μας δουλεύεις όλους ψιλο-γαζί?????!!!!! ;ΡΡ
^^
είπαμε , εγώ δν λέω καλησπέρες :Ρ ^.^

Rena είπε...

Γεια σου Γιάννη =)
Βασικά ~για μένα~ το καλύτερο είναι να υπάρχει ισορροπία. Εγώ τουλάχιστον έτσι λειτουργώ πια. Να μπορώ να διακρίνω τι θες να πεις, όμως και πάλι να μπορώ να το κάνω και "δικό μου". Να δω την οπτική σου και να μπορώ να αναγνωρίσω τις διαφορές με τη δικιά μου. Ώστε να ανακαλύψω κάτι καινούργιο.
Ο καθένας μας επιλέγει να "δει" τα πράγματα όπως διαλέγει και τα κατανοεί και λειτουργούν για αυτόν. Απλά πρέπει να υπάρχει και μια πιο αέρινη έννοια κάποια στιγμή,μιας και καλά τα απόλυτα αλλά αν δε φύγεις από το απόλυτο,δε θα μάθεις τίποτα πέρα από αυτό.
Ας πούμε είναι σαν μερικούς που λένε ότι οι κοπέλες όταν λένε όχι εννοούν ναι, και το αντίστροφο. Τυπικά είναι καλό να λένε ακριβώς αυτό που εννοούν (κυρίως!), αλλά μια φορά στο τόσο θέλουν κάποιον, να μπορέσει να καταλάβει αυτό που "φοβούνται" να πουν.
Έτσι κάποιες φορές ακόμα και οι πιο τυπικές λέξεις και έννοιες, κρύβουν κάτι βαθύτερο σαν σύνολο κειμένου ;) Κάπως έτσι δημιουργήθηκε η έννοια της μεταφοράς λογικά ^^

ΥΓ.1ο. Πιστεύω οι τελευταίες 2 προτάσεις μπορούν να σε καλύψουν για το τι πιστεύω ότι εννοεί και η Αγνή :P
ΥΓ.2ο. Προσωπική άποψη πάντα ~ το πάντα και το ποτέ τυπικά μπορεί να μην υπάρχουν(?!) όμως αυτό εννοώ με το σύνολο του κειμένου!

Καλή σου μέρα ^^

Clementine είπε...

When there's a trap set up for you
In every corner of this town
And so you learn the only way to go is underground
When there's a trap set up for you
In every corner of your room
And so you learn the only way to go is through the roof

Ooohoohoooh through the roof, underground

;PPP ^.^

Jade είπε...

Purple Rompishness *,
χαχαχαχαχα~ λες?? xD
Δε ξέρω, αλλά κι εγώ πάντως μια φορά μουσικό δε με λέω.. xD :Ρ

Χρόνια πολλά κι από 'δω!
^^



Rena,
ναι, η ισορροπία πρέπει να κυριαρχεί για όλους αυτούς τους λόγους που ανέφερες.. Μια χαρά τα λες, δεν έχω παρά να συμφωνήσω. :) Μόνο που εγώ τις περισσότερες φορές μπλέκομαι (και μετά παγιδεύομαι) στην προσπάθεια να ορίσω, να θέσω στάνταρ, να βρω τα ήδη στάνταρ ώστε τελικά να νιώθω σιγουριά σε ό,τι κάνω και λέω.. Δε μπορώ να κάνω βήμα αλλιώς, καταλαβαίνεις.. :Ρ Με μόνη αν θες εξαίρεση αυτό που είπες: "Ο καθένας μας επιλέγει να "δει" τα πράγματα όπως λειτουργούν για αυτόν.", όταν πια δε με βολεύει καμία άλλη διέξοδος.. ^^

Ίσως και να 'χεις δίκιο, δε ξέρω πως δημιουργήθηκαν οι μεταφορές, πάντως ξέρω σίγουρα πως πολλές φορές είναι δύσκολο να καταλάβεις πραγματικά τον άλλο, ακόμα και όταν μιλάει κυριολεκτικά, ακόμα κι όταν λέει αυτό που εννοεί... Οπότε σε διαφορετική περίπτωση, που να στηριχτείς και με τι διάθεση να κάθεσαι να ψάχνεις στα συμφραζόμενα?? :/ Δύσκολο το έργο του "μεταφραστή" θα έλεγα, δε νομίζεις.. :Ρ

Ps1: Λες αυτό να εννοεί? :Ρ Ακόμη κι αν δεν εννοεί αυτό πάντως, πιστεύω πως σίγουρα συμφωνεί πάνω σ' αυτό, βάση της θέσης της (των όσων υποστήριξε ως τώρα δηλαδή).. ^^

Χρόνια πολλά και καλά! :),
καλό σου απόγευμα.

Jade είπε...

Purple Rompishness *,
όμορφο! ^^ Πολύ παγίδα βρε παιδάκι μου!.. :Ρ
Από τραγούδι είναι? ή δικό σου??

Clementine είπε...

όχι μάνα μου , των gogol bordello είναι ! ;Ρ

https://www.youtube.com/watch?v=KORZstHuQ4s ^.^
(κι όχι , δεν έχω δει την ταινία ;Ρ )

Jade είπε...

Purple Rompishness *,
ωωωω~ οκ! :Ρ
Ωραίοι στίχοι πάντως αν και εγώ, ξέρεις, δεν είμαι τόσο αυτής της μουσικής.. :Ρ ^^

Clementine είπε...

ξέρω , ξέρω ^^

Clementine είπε...

α! και κάτι ακόμη ,« Πεθαίνει όποιος πάψουμε να τον μνημονεύουμε ,ο θάνατος είναι μία ακόμη πορεία προς το άγνωστο »

..αυτά ^^*
..για την νεώτερη ανάρτηση σου .. γτ δεν άντεχα να μην σχολιάσω χΡ τέσπα ,
καλημέρα ~~