19 Μαΐου 2014

Did you know...

Κάπου σ' ένα άρθρο -δεν θυμάμαι που- διάβασα:
Βλαβερό για την υγεία μπορεί να αποδειχτεί το χαμόγελο στη δουλειά, όταν αυτό είναι προϊόν εξαναγκασμού, όχι βεβαίως επειδή ο προϊστάμενος ή ο πελάτης το απαιτεί, αλλά επειδή σας καταπιέζει κι εσείς απλώς χαμογελάτε για να μην εκραγείτε. Ο καθηγητής Ντίτερ Ζαπφ, του Πανεπιστημίου Γκαίτε στη Φρανκφούρτη, μελέτησε 4.000 εθελοντές και διαπίστωσε ότι το βεβιασμένο χαμόγελο και οι καλοί τρόποι όταν δεν είναι αληθινοί αυξάνουν το στρες, με ό,τι αυτό μπορεί να σημάνει για την υγεία. Ο Γερμανός καθηγητής λέει μάλιστα ότι οι άνθρωποι που αναγκάζονται να χαμογελούν αντί να απαντήσουν στην πίεση, απ’ όπου κι αν αυτή προέρχεται, στο χώρο της δουλειάς θα πρέπει να κάνουν διαλείμματα, ώστε να βγάζουν τα αληθινά τους συναισθήματα και να μειώνεται έτσι το στρες τους.

Γι' αυτό χαμογελάτε με μέτρο, αλλιώς ξύλο στα κλεφτά οι υπάλληλοι μεταξύ σας, μπας και γλιτώσουμε το στρες! xD Τι άλλο θα μάθουμε σ' αυτή τη ζωή πια!.. Ορίστε κι ένα τραγουδάκι, έτσι για το καλησπέρα. :)

11 σχόλια :

elanor είπε...

ρε συ και το προηγούμενο και αυτό το τραγουδάκι δεν παίζουν δεν ακούγεται τίποτις, για ρώτα και καναν άλλο


λοιπόν, αντε έτσι και σε δω με καμία κλώσσα κανόνισε, καλύτερα να μη σε δω γιατί θα κάνω την κιθάρα σου silent όπως η δικιά μου , αντε


αστειεύομαι, έχω πολλά νεύρα τώρα στο τέλος παίζουμε ξύλο;

Jade είπε...

Αργυρώ Φραγκή,
αλήθεια? =ο
Σ' εμένα παίζουν κανονικά.. Μπήκα και από άλλο browser, χωρίς να κάνω log in στο blog, και τα κατέβασα και παίζουν πάλι κανονικά.. Δεν ξέρω γιατί δεν παίζουν σ' εσένα.. :/
Δοκίμασες να τ' ανοίξεις με κάνα άλλο πρόγραμμα?

χαχαχαχα!
Δεν νομίζω πως θα 'ταν και πολύ καλή τιμωρία για μένα αυτό το κόλπο με την κιθάρα πάντως.. :Ρ Θα πρέπει να ψάξουμε να βρούμε κάτι πιο δραστικό...αααν χρειαστεί, λέμε τώρα.. :)
Τώρα στο τέλος ναι! :Ρ

Καλό μεσημέρι,
φιλιά πολλά! :))

elanor είπε...

όντως παίζουν κανονικά, δεν ξέρω μάλλον θα χε κολλήσει.
Θα κάνω την κιθάρα σου mute είναι ειδική τεχνολογία

χαχα σε πειράζω μικρούλι

elanor είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=qDcco9rGOlE


Αντε ρε και γω λέω τη λένε Μάρθα και της έγραψε τραγούδι χαχαχα
πως θες να γίνεις tom waits αν δεν εξευτελιστείς εεεεεεε;;
γράψτης τραγούδι
αντε με τις ευλογίες μου
και γω κουμπάρα
σε πειράζω μικούι

Ανώνυμος είπε...

Τον τελευταίο καιρό μόνο από το ψεύτικο βεβιασμένο χαμόγελο εχω...
Τι να κάνω; να το απαρνηθώ κι αυτό; με γλυτώνει από αρκετές εξηγήσεις...δεν μπορώ..!
Sweet truth
Υγ1. Αυτό το "ψευδώνυμο" μου φαίνεται όλο και πιο ξένο... Γιατί άραγε;

να περνάς καλά και να χαμογελας μέσα από την καρδιά σου!
Υγ2. Δεν περίμενα να γίνω από τους ανθρώπους που συμβουλευουν-ευχονται πράγματα που οι ίδιοι δεν πράττουν... :\

Jade είπε...

Αργυρώ Φραγκή,
χαχαχα, μάλιστα.. :Ρ

χαχαχαχαχαχαχαχα~
Γράψ' της τραγούδι λέει! xD Γιατί, όταν γράφεις τραγούδι για κάποιον εξευτελίζεσαι? :Ρ Εγώ νομίζω έχω γράψει τραγούδια για όλους μου τους φίλους και όλες τις πρώην και μη.. (Άντε με εξέρεση ένα-δυο) 'Ντάξει, δεν βάζω και ονόματα όπως ο Tom, έτσι μπαμ, αλλά όποιος γνωρίζει ξέρει για ποιον/ποια μιλάω κάθε φορά.. ^^ Λες ρε κουμπάρα να έχω εξευτελιστεί ήδη τόσο και να μην το γνωρίζω? xD :Ρ

Ps: Έχω μια Μάρθα και ένα παρόμοιο σκηνικό και της έχω γράψει και τραγούδι xD, μόνο που δεν νιώθω έτσι όπως ο Tom, η δικιά μου φάση είναι αρκετά πιο χαλαρή.. ^^

Τις καλησπέρες μου! :)


Sweet truth,
γειαα! :))
Αν δεν θες να τ' απαρνηθείς τότε, απ' ό,τι λέει και ο γιατρός, πρέπει να βρεις τρόπους-διεξόδους να κάνεις διαλείμματα.. Αλλιώς θα σκάσεις, και δε λέει.. :)

..Δεν νομίζω να θες απάντηση στο πρώτο υγ... Όσο για το δεύτερο, δυστυχώς ίσως θα έλεγα, οι περισσότεροι το κάνουν/κάνουμε... :/
Σ' ευχαριστώ πάντως.. Έυχομαι ν' αλλάξει και 'κεί η κατάσταση σύντομα.. ._.

elanor είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=NEeZK9j0AQU

άκου...πιο ωραία εκτέλεση
μπράβο που γράφεις τραγουδάκια στους φίλους σου, είσαι καλό παιδί
θα καλοπαντρευτεις αν συνεχίσεις έτσι :Ρ

αλήθεια πώς είναι το όνομά σου; θα σου γράψω ένα ποιήμα να δεις τι έχεις να πάθεις, γιαννη δε σε λένε;

οι χαλαρες φάσεις σε μάραναν, αν δεν πιάσεις πάτωμα πώς θες να καταλάβεις τη ζωή;
ζήτω τα πατώματα........
μικούι

πνευμα είπε...

Θέλουν λοιπόν να βγάζουμε τα πραγματικά μας συναισθήματα για το καλό μας...τώρα εγώ αυτό γιατί δεν το πιστεύω;; Α! ξέρω θα φταίει το στρες από το χαμόγελο που έχω από την ώρα που το διάβασα...

Την καλησπέρα μου.

Ένα Πνεύμα.

Jade είπε...

Αργυρώ Φραγκή,
ίουυυυυυυυυυυυυ~!
Πιο ωραία εκτέλεση αυτή?? Ο όγκος που έδωσε στο κομμάτι ο τύπος με τα έγχορδα και τα drums το έκαναν να χάσει όλο το ρομαντισμό του, όλη την αυθεντικότητά του ως προς την εικόνα που εκλαμβάνει ο ακροατής απέναντι στα συναισθήματα αυτού που τραγουδάει για αυτήν που το τραγουδάει.. Και χωρίς να κάτσω να συγκρίνω φωνές, έτσι? Καθαρά ενορχηστρωτικά συγκρίνω με βάση τη συνολική αίσθηση που αφήνει.. Άπαπαπαπα, ουρανούς πιο κάτω ο Tim απ' τον Tom.. :Ρ

Γράφω τραγούδια για ό,τι αφορά τη ζωή μου και μόνο (κυρίως).. Αυτονόητο το θεωρώ λοιπόν να γράφεις κανείς για τους περισσότερους απ' τους δικούς του ανθρώπους.. Αλλιώς γιατί να γράφω μουσική γενικά? Δε βρίσκω νόημα άλλο, ειλικρινά.. ^^

Χαχαχα! Μην ανησυχείς, για αρκετά χρόνια ακόμα δεν παντρεύομαι.. Έχω πολλά (που θέλω) να κάνω πριν "αράξω" σ' αυτήν τη ζωή.. ;)

Οπ, οπ! =ο
Γιάννης ναι.. Άι να δούμε!.. :Ρ

Και οι χαλαρές φάσεις μέσ' στη ζωή είναι.. Έτυχε λοιπόν η συγκεκριμένη περίπτωση να ήταν απ' τις χαλαρές αυτές φάσεις.. Όπως όλοι μας, έτσι κι εγώ σαν παιδί έχω πιάσει πάτο, αλλά σε πιο "φυσιολογικά" -αν θέλεις- σκηνικά.. :Ρ Ό,τι κατάλαβες κατάλαβες, δεν θα το αναλύσω περαιτέρω το συγκεκριμένο θέμα.. ^^
Και την έχω καταλάβει αρκετά -για μέχρι τώρα- τη ζωή θαρρώ.. Δεν τη ζω καθόλου χαλαρά σε γενικότερα πλαίσια, μη σου πω πως υπερβάλω κιόλας στην αυστηρότητα και τη σοβαρότητα με την οποία τη βλέπω μερικές φορές... Τέσπα, μεγάλο θέμα κι αυτό.. ^^

..Ε, όχι και ζήτω.. :Ρ

Καλησπέρες~ :)


πνευμα,
ε, θέλουνε.. 'Ντάξει τώρα και 'συ μην τα παίρνεις όλα δα και τόσο σοβαρά.. Μια διαπίστωση έκανε ο τύπος σαν καθηγητής κι αυτός και είπε να το πει.. :Ρ Τώρα αν εσύ θες τούτο το χαμόγελο, ε, κράτα το μαζί με το όποιο στρες τυχαίνει να σου παρέχει αυτό.. Στο κάτω κάτω, και μέχρι χθες που δεν το ξέραμε αυτό περί του θέματος, επιβιώναμε αξιαίπενα.. ^^

Αν πάλι δεν τον πιστεύεις καθόλου, τι να πω, μάλλον θα 'χεις δίκιο, αυτό που λες θα φταίει.. :Ρ

Καλησπέρα κι από μένα,
να 'σαι καλά! :)

Clementine είπε...

Αυτήν την εικόνα ,στην αρχή , δεν της είχα δώσει καμία προσοχή ..έπειτα , παρατήρησα οτι δεν ήταν μια απλή εικόνα με ένα δέντρο που το φυσά ο άνεμος .
Την είδα καλύτερα ,
Μου θύμησε νταλί ,
χωρίς να 'ναι αυτός :Ρ
Αυτός θα πρόσθετε περισσότερα νοήματα , και περισσότερες εικόνες
όπου θα συνέθεταν την μία !

Τέσπα, μου κανε εντύπωση ,κι ήθελα να το πω .. Εξάλλου , η ανάλυση ενός έργου -ακόμα και digital - έχει πολλά να πει, που δεν χωράν σε 2 γραμμές οπότε σταματάω εδώ ! ;) :**

Jade είπε...

Purple Rompishness *,
είναι ένα δέντρο που διώχνει τα πουλιά του μακριά, σε μια προσπάθεια να εκτονώσει την απελπησία της μοναξιάς του..

Έχει και μια γεύση από Νταλί, ναι.. ^^ Υπεραγαπημένος ο Σαλβαντόρ.. :) Τι να προλάβεις να πεις σε δυο γραμμές, όντως..
Αυτό το σκέφτομαι συνέχεια, συνέχεια.. Σχεδόν σε κάθε σχόλιο που γράφω.. Ποτέ δεν προλαβαίνω να πω τίποτα.. Ποτέ δεν καταφέρνω να τα χωρέσω όλα σε δυο γραμμές...

Σταματάω κι εγώ.. ^^
Την καληνύχτα και τα φιλιά μου..
:)