3 Απριλίου 2014

Sunny Mood!

Τι όμορφες που είναι αυτές οι μέρες! Είναι που βγαίνει αυτός ο ήλιος και σου τρώει όλη τη διάθεση για διάβασμα, αλλά ταυτόχρονα δεν σε λιώνει όπως ο καλοκαιρινός ήλιος.. Είναι που ξαφνικά ανθίζουν τα χαμόγελα, οι βόλτες στα πάρκα, οι τουρίστες και..γκχμ, γκχμ..οι τουρίστριες... ^^ Είναι αυτές οι λίγες, τέλειες μέρες του χρόνου, οι μέρες μετά τα κρύα και λίγο πριν τις αλλεργίες, οι μέρες που αν δεν τις απολαύσεις τώρα στο έπακρο, έφυγαν...του χρόνου πάλι..
Το λοιπόν.
Επειδή έχει αρχίσει να ζεσταίνει ο καιρός επίσημα και επειδή μαζί με τον καιρό έχει αρχίσει να στρώνει και η διάθεσή μου (όπως θα φαντάζεστε ήδη), ορίστε κάποια ομορφοαστειοπερίεργα βιντεάκια των κλασσικών μας φίλων.. ^^




Άντε και καλό μας μήνα! :)


(Ps: Δεν ξέρω γιατί ανεβάζω βιντεάκια μόνο με σκύλους τελευταία, όχι δεν είναι ο σκύλος το αγαπημένο μου ζώο.. ^^")

6 σχόλια :

elanor είπε...

καλό μήνα !:) Μου φτιαξε το κέφι η ανάρτησή σου. Εγώ πάλι θέλω να πάω ταξίδι και να το παίξω τουρίστρια χαχα ο καθένας...
Τι ωραίο τραγουδάκι!
Εμένα μου αρέσουν οι γατούλες :Ρ εσένα; Το βράδυ έρχεται μια γάτα στο μπαλκόνι μου που βγαίνει βραδινή βόλτα στα μπαλκόνια και αλητεύει, αυτό ήθελα να κάνω και γω, έχουμε πιάσει φιλίες και με χαιρετάει απ' το τζαμάκι, της αφήνω και φαγάκι.
Καλό απόγευμα, να περάσεις καλά, πολλά φιλιά!

Jade είπε...

elanor elf,
χαχαχαχαχαχαχα~ xD
να πας ταξίδι, είναι ωραία τα ταξίδια, ειδικά όταν τα έχεις πραγματικά ανάγκη..
:)
Φυσικά μου αρέσουν οι γατούλες! :D Και τα σκυλιά μ' αρέσουν, το καθένα έχει τη χάρη του.. :)
Στο σπίτι που είμαι τώρα στην Κέρκυρα έχουμε πολλές γατούλες στην αυλή, είναι της γειτονιάς και έχουν καλομάθει τόσο που άμα αφήνεις ανοιχτά μπαίνουν μέσα χωρίς ντροπή! :P Αλλά είναι αξιαγάπητες.. ^^
Χαιρετίσματα και στην δικιά σου την αλήτισσα! :Ρ

Καλό σου απόγευμα και σένα!
Φιλιά~ :)


Γλύκα,
καλά μη νομίζεις, και εδώ δεν έχει σταθεροποιηθεί η κατάσταση ακόμα όπως είναι φυσικό άλλωστε, αλλά θα κοιτάξω άμα είναι να μιλήσω με τους καιρικο-υπεύθυνους το συντομότερο για να μοιραστούμε έστω αυτόν τον όποιο ήλιο, γιατί κατανοώ απόλυτα τη θέση σου.. ^^

Να 'σαι καλά και να κάνεις λίγο υπομονή.. :Ρ
Τις καλησπέρες μου,
φιλιά!

Unidentified είπε...

:) Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου!

Jade είπε...

Unidentified,
γειαααα~ :D
Τι κάνεις, όλα καλά? (Ελπίζω ναι..) :)

Φιλιά και από 'δω! Να 'σαι καλά και να περνάς όμορφα όταν χάνεσαι.. :Ρ
Άντε και καλό μας Πάσχα! :)

Ανώνυμος είπε...

Πάντοτε ηλιόλουστες μέρες εύχομαι!
Τίποτ άλλο καλύτερο, ειδικά αν το φως και η ζεστασιά του ήλιου εισβάλλουν στο σώμα...! :)
Sweet Truth

Jade είπε...

Sweet Truth,
Ναι, τίποτα καλύτερο, έχεις δίκιο. :) Ευτυχώς σ' εμένα πιάνει, εισβάλλουν.. ^^ Ελπίζω να βοηθούν κι εσένα αυτές οι μέρες.. =)

Να 'σαι καλά~
Την καλησπέρα μου.
:)