13 Σεπτεμβρίου 2012

Usual Sickness (part: 1)

Άμα είσαι χαζός...
Είσαι.

Αντίδοτο?
...no clue.

5 σχόλια :

Liani είπε...

τα γατια οσο ειναι μικρα ειναι γαματα ομως με το που μεγαλωνουν δεν παιζουν τοσο οσο παλια και γινονται "βαρετα" (οχι ολα τα γατια)

τωρα εγω αναρωτιεμαι εαν ειχα την δυνατοτητα να κανουμε ενα γατι να ειναι vampire τοτε θα μεγαλωνε εγκεφαλικα η οχι?
(λογικα μιλωντας απ την στιγμη που μεγαλωνει και ενας ανθρωπος αρα θα γινει το ιδιο και στο γατι [ολα αυτα στην σφαιρα του φανταστικου οπου υπαρχουν vampires])
Lianiς

Jade είπε...

Liani,
καταρχήν, τα vampire υπάρχουν!
Βλέπε "κουνούπια". Τρέφονται με αίμα και βγαίνουν τη νύχτα ενώ κοιμούνται τη μέρα. Ε, τι παραπάνω? Ευτυχώς είναι μικρόσωμα... xD

Δεύτερον, αφού θες να μιλήσεις για κάτι φανταστικό, γιατί θεωρείς τη λογική βάσημη? xD :P

Τρίτον, τα γατιά ΔΕΝ είναι βαρετά όταν μεγαλώνουυυυυν!! <3 :D

Τέταρτον, μου ΄δωσες μια ιδέα...
Τι θα γινόταν αν αναμιγνύαμε το DNA του κουνουπιού με το DNA της γάτας?.. οΟ Φαντάσου το λίγο.. Ίσως η φανταστική σου ιδέα δεν είναι και τόσο φανταστική.. ^^

Prisoned Soul είπε...

έλα ρε συυυυ εγώ το λυπήθηκα το καημένο!! ασε που μέχρι να βγει κόντεψα να πάθω εγώ ασφυξία!!

Jade είπε...

Sweet truth!,
και εγώ κόντεψα! xD
Ήθελα να βάλω τα χέρια μου μεσ' στην οθόνη να το βγάλω από 'κει μέσα! :D
..Αλλά αυτό δεν αλλάζει τη βλακεία που κουβαλάει :P

:*

AlexStre είπε...

χαχαχαχαχα είσαι...άρρωστος! :P